sobota, lutego 02, 2008

Mju I

Foty stare, ale skany swieże :)

|Olympus Mju I|
Zdjecia z Mju.

|Olympus Mju I|
Jakby to powiedzial jeden z wykladowcow: "zajebiscie banalne fotki".

|Olympus Mju I|
Moze kiedys beda lepsze ...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

pierwsze zdjęcie mi sie podoba:)

BObuuuu.

rox. pisze...

Banalne? Za to światło jakie!

Kocham banalność...

6x6 pisze...

któryto wspaniały wykładowaca tak powiedział?a z resztą bez różnicy...wszystkich ich tak samo ubustwiam...

Franciszek Filipowicz pisze...

chuj z wykladowcami

mi sie wlasnie te banalne widza w szczerosci

pozdrawiam, link masz