środa, lutego 08, 2006

Werewolf

Nie lubie golarek :-P

|1/125|f8.0|17mm|ISO 800|
Werewolf = wilkołak = narcyz = pada deszcz

6 komentarzy:

jajo pisze...

siakies takie wyblorowane mocno sie wydaje...

ostaff pisze...

aftes la sesion? ferien? ech ja mam el sesia ale organki sa past:) na 3 ale zaliczone XD no dzis krysztalki... pada, kapie kap kap kap... siemie dach przecieka i na lozko kap kap kap... a mi sie spac chce oj chce... rano wstac oj boli glowa...egzam zalicze nie zalicze? kto mi powie... prawo ewalda? a moze symetria krysztalu? za zgapianie wywalanie prosze pana! wiec maszeruj albo gin... nauka sesja, smierc pod powiekami... pozdrawiam z w-rock'a... ostaff the red...

n. pisze...

Więcej takich! Fajne, fajne :)

Anonimowy pisze...

no no jestem pod wrażeniem :-)))

Rafał Budzowski pisze...

Zdjecie spoko, nie zachwyca, jest dobre :) Pozdrawiam!

kasiaa82 pisze...

no Wolfie..., fajnie wyszlo:-)