piątek, lutego 10, 2006

Agrafka

Agrafki od ciuchów :)

|1/8|f4.0|40mm|ISO 200|

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zauwazylem, ze lubisz duzo macro robic.
a to jest fajne, ta agrafka wyszla cool. glebia ;)

khanga pisze...

najpierw zobaczyłam twoją stronę, teraz bloga... coraz większe wrażnie na mnie robisz.
pozdrawiam.
nath

negatyw pisze...

Dziekuje Natalio :)

Anonimowy pisze...

lalala jeszcze jeden egzam i el ferios! a sorry ze pisze na bloga, dawno nie bylem w chacie, a zdjatka poogladam:) nie bede komentowal jestem stronniczy... a po za tym taki ze mnie znawca ze... ale wiesz co ja o tym mysle:D

negatyw pisze...

A ja tyryryryram, ale wiesz kasa nie smierdzi, takze ferie zaczynam gdzies we wtorek, bo w poniedzialek (chyba) bede po robocie, no i w poniedzialek ostatni wpis - mam nadzieje ze na plus :)
Pozdro 900!