niedziela, kwietnia 05, 2009

eFVaeF

Odwiedziłem targi Film Video Foto.

|1/30|f6.3|24mm|ISO 1000|
Fota modelki na prośbę Katarzyny.

|1/60|f6.3|24mm|ISO 2000|
Mistrzyni, która strzelała sobie lampą w twarz.

|1/25|f7.1|105mm|ISO 1000|
Konkluzja po targach jest taka, że kryzys dotknął wszystkich nawet SONYego, który nie miał tak ciekawego i dużego stoiska jak w zeszłym roku, a i katalogi sporo słabsze. Canon większy, ale nic ciekawego nie zaprezentował, może z pominięciem kilku nowszych szkieł z serii L. Sigma podobnie jak w zeszłym roku duża poza tym dała możliwość (wszystkim chętnym) do przetestowania szkieł. Niestety kolejki tak duże, że nie dopchałem się do 50 f1.4, którą chciałem obejrzeć.
Poza tym niewielkie, ale dobrze wyeksponowane stoisko profilabu, a w nim świetny pomysł na oprawianie fotografii w plexi. Niestety kosztowny, bo chyba w wersji najdroższej około 870zł/m2 - ale przy odpowiednich fotografiach - wart tych pieniędzy!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

dawno nie przeczytałem tutaj tak obszernego opisu, ale w końcu to foto-blog

negatyw pisze...

Czasem mam chęć coś "skrobnąć", ale no właśnie jest to jednak fotoblog :/
Może czasem jak mnie ruszy to będę pisywał ...