sobota, grudnia 29, 2007

Sander

Pierwsze przymiarki do pewnego tematu. Było śmiesznie :)

|Sander|Koniu|
Wielkie dzięki dla Konia, Bociana i Busi, która zechciała wyjść na spacer.

|Sander|Koniu|
Pozdro dla Żaby i ekipy pijącej z ciemni.

5 komentarzy:

6x6 pisze...

dobry model.naprawde podobny.
a ta fota u mni to centrum milości heterosexualnej.nie widać?;)

YoAna pisze...

no kochany,widzę,że tutaj ostra praca w święta;)

fajnie fajnie!

koniu pisze...

paaanie, obok muru pruskiego to to nie stało ;)

brou pisze...

Koniu! lowe!

Bocian pisze...

mimo ciagania koszulka wystaje :P